24 Mayıs 2013

Tatil Kafası!



Herkese merhaba,
İçimde tatile çıkmak üzere olan insanların tatlı telaşı ve meraklı heyecanı var.
İlk defa göreceğim İtalya'nın bunda etkisi büyük elbette.
  Uzun yıllardır hayalini kurduğum gizemli (çok fazla Dan Brown okuyorum galiba:)) ve tarih dolu tatili nihayet gerçekleştirme fırsatı buldum ve yarın itibariyle gidiyorum.
10 günlük bir tatil planladık, en yakın arkadaşım Duygu'yla gidiyorum.
Uzun bir süre sanıyorum yazamayacağım. Eğer orda internete girme fırsatım olursa o zaman mutlaka bir şeyler yazıyor olurum. Bir kaç da foto eklerim belki ama dönüşte muhteşem İtalya yazıları paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.
Bana müsade o zaman, gidiyorum, ben dönene kadar kendinize iyi bakın.
Çok sevgiler.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

7 yorum

  1. İyi yolculuklar ve iyi tatiller diliyorum. Biz de eşimle bu sene İtalya veya İspanya tatili düşünüyoruz. Aslında önceliğimiz İspanya ama fikrimiz her an değişebilir. Dönüşte neler anlatacaksın merakla bekliyorum. Bizlere de gitmeden fikir edinme şansı sunacaksın. Bu arada nasıl gidiyorsunuz acaba, turla mı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    İtalya'da anlatılacak bir çok şey olduğuna eminim, dönüşte güzel yazılar olacak.
    Turla gitmiyoruz, biraz spontan bir gezi planladık arkadaşımla, 10 günlük bir gezi olacak.
    İspanya da görülecekler listemde bir dahaki sefere :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında ben de spontan olmasını istiyorum. Biz turla gidip turdan ayrı kendimiz takılıyoruz. Ayarlamaları nasıl yaptınız,uçak, otel vs.? Yurt dışı gezileri çok heyecanlı ve zevkli, umarım çok güzel bir tatil olur...

    YanıtlaSil
  4. Otel için Tripadvisor ve Booking.com'dan rezervasyon yaptık. Alitalia ile uçuyoruz. Sonrasına tamamen orda karar vereceğiz. Turla çok koşturmaca oluyor o nedenle böyle ayarladık.Gezilecek yerler hakkında internet üzerinden araştırma yaptım. Tüm ayrıntıları dönüşte fotolarıyla anlatacağım.
    Güzel dileklerin için teşekkürler, çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Süper. Mutlaka Floransa'ya da git, hayran kalacaksın. İyi tatiller bol eğlen

    YanıtlaSil
  6. Tatil dönüşü İstanbuldaki şiddet olayları çok iyi haber değil belki ama.Özgürlük için savaşmak çok güzel bir şey ama provakatörlere dikkat etmek lazım.Kırıp döken insanlar olduğu için eylemin yönü değişiyor.Bu da hoş bir durum değil.Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Gezi'nin gerçek sahipleri oldukça duyarlı ve sakin, diğerleri zaten kendini belli ediyor. Direnmeye devam!

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0