8 Mayıs 2013

Keyifli Pazar: Balköpüğü ile Bloggerlar Buluştu!

Pazar günü çok keyifli bir etkinlikteydim. Balköpüğütasarım bloğunun sahibi Merve Gizem Oluş #balkopuguilebloggerlarbulusuyor sloganıyla yüz kadar bloggerı Grupfoni sponsorluğunda Çubuklu Hayal Kahvesi’nde ağırladı.


Öncelikle Gizem’i gönülden tebrik ederim. Hem organizasyon çok başarılıydı hem de gülen yüzüyle tüm davetlilerle tek tek ilgilendi. Ayrıca mekan seçimi harikaydı. Boğazın müthiş manzarası eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Şansımıza o gün Bosphorus Sailing Fest kapsamında düzenlenen yelken yarışları vardı ve muhteşem manzaraya onlar da eklendi.
Bu buluşmaların kuşkusuz en güzel yanı takip ettiğiniz blog sahipleriyle tanışmak ve yeni arkadaşlar edinmek. Ben de şansıma çok keyifli bir masadaydım ve çok tatlı arkadaşlarım oldu.
Herkesin yakasında bloglarının ismi yazan kartlar vardı. Yanımda oturan hanımın yakasına gözüm iliştiğinde bir kahkaha attım. Kartta “tanrım evleniyorum” yazıyordu. Bloğun sahibi Aslı ile tanışmam böyle oldu. Bloğunun ismi gibi eğlenceli biri Aslı, keyifli sohbetiyle sizi hemen etkisine alıyor. Kendi düğünüyle başlayan macerası profesyonel düğün organizasyonlarına dönüşmüş. Bloğuna göz atmanızı tavsiye ederim.
Yine aynı masada, Nermin ve Tuğba ile tanıştım. Onlar da çok tatlılar ve birbirimize hemen ısındık. Tuğba, bloğunda marifetli elleriyle yaptığı hemen her şeyi yazıyor. Nermin ise herşeyden biraz diyerek bir çok konuda keyifli yazılar ekliyor bloğuna. Semiyun ekibini ve yol arkadaşım Elif’i de unutmadım tabiiki! Bu buluşmada hem birbirimizi tanıdık hem fikir alışverişi yaptık.
Bu arada çok güzel ve iştah açıcı şeker standının başından zorlukla ayrıldığımı söylemeliyim. Çocuklara mucizeler inanılmaz güzel bir stand hazırlamıştı ve ayrıca keyifli aksesuarlarıyla neşeli dakikalar geçirdik. Pelin hiç durmadan koşturdu ve bize ikramlarda bulundu. “Şimdi moda sizsiniz” sloganıyla RandomRunway de oradaydı. Bol bol fotoğraf çekip paylaştık. Eğlence ve teknoloji bir aradaydı.
Güzel ikramların ve açık büfe kahvaltının dışında, Gizem, hepimize kendi isimlerimize özel hediye çantaları hazırlamıştı.
 Fotoğrafta gördüğünüz çantalara ve içinden çıkan hediyelere bayıldım.
Bu arada Sonsuz Dekorasyon sayesinde hayranı olduğum tekstil markası Apolena’nın sahibi Abdullah Bey ile de tanışma fırsatım oldu ve ürünleriyle ilgili bilgiler aldım. Ayrıca Apolena yastıklar en çok paylaşım yapan bloggerlardan bazılarına hediye edildi.
Gelelim etkinliğin en hoş sürprizine. Gizem’in erkek arkadaşı Yavuz, tüm davetlilerin önünde, keman ve gül yaprakları eşliğinde inanılmaz romantik bir evlenme teklifi yaptı ve elbette eveti kaptı. Etkinlikteki tüm bekar bayanların teklif anını nasıl izlediğini görmeliydiniz. Yavuz! Kesinlikle beklentileri çok yükselttin! İkinize de bir ömür boyu mutluluklar diliyorum, bir yastıkta kocayın!
Böylece çok keyifli bir etkinliği daha geride bıraktık. Emeği geçen herkese, en çok da Gizem’e teşekkürler. Umarım en kısa zamanda tekrar bir araya geliriz.
Herkese çok sevgiler.

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

13 yorum

  1. wuhuuu! en son yazarım ama yazdım mı tam yazarım olmuş Denizcim..cok guzel yazmıssınççgüzel sozlerin icin tesekkurler..opuyorum cok:)

    YanıtlaSil
  2. Valla melikeaslı ya katılıyorum çok hoş olmuş yazı. Düşüncelerinde denin gibi güzel ve tatlı. Seninle tanışmak çok keyifliydi. Bende öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Sizleri tanımak çok keyifliyfi:) Deniz'de çok güzel özetlemiş o günü.Nice nice etkinliklerde görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  4. Acayip keyifli bir gündü, sizinle tanışamadık sanki. Hep aklımdaydı, yanınıza uğrayamadım gibi geliyor şuan :)

    YanıtlaSil
  5. Tanıştık tanıştık ama sonra sohbet edemedik, bir dahaki buluşmaya diyelim artık :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Deniz Bayıldım Bloguna resmen süperrrr okadar bloglarda çekilişe katıldım böylesini görmedim.çok renkli göz alıcı.Tebrik ederim.Resimlerd bi harika.Bu arada bende blog açtım ama daha ilgilenemedim.Buluşma hakkındaki yazında çok hoş gerçekten sana bayıldım başarılarının devamını dilerim blogunu izlemeye başladım sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok çok çoook teşekkür ederim, ne güzel sözler.. Herkese teşekkürler, hepinizi tanıdığıma çok memnun oldum.
    En kısa zamanda bir araraya gelelim mutlaka!

    YanıtlaSil
  8. Denizcim hemen yan masadaydım ama işte malum kalabalık filan olunca tanışamadık ama bir ara süzdüm ben seni :)) Bir sonraki etkinlikte tanışma fırsatımız olur inşallah :) bloğunu çok sevdim buarada takipçinim artık;)

    sevgiler
    Ebrar
    kucuksirinmutluluklar.com

    YanıtlaSil
  9. Ebrar'cım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, umarım en kısa zamanda tanışırız, bloglovinden takip ediyorum seni, çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. bende etkinliğe katıldım.gerçekten mükemmel bir organizasyondu.tanışabilseydik keşke.neyse diğer etkinliklerde inşallah.blogunuzu takipteyim,bende beklerim:)))
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Bende buluşmadaydım ama diğer masalarla maalesef tanışma imkanı olmadı. Umarım bir sonraki buluşmada görüşürüüüüüz, sevgiler :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Ben de umuyorum bir sonraki buluşmada daha çok kişiyle tanışırız, ayrıca güzel güzel blogların cici bloggerlarını ben de çok merak ediyorum.
    En kısa zamanda görüşmek üzere, çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. İnternete inanamıyorum artık. Bu kadar kişiyi eskiden mektupla toplama fikri her geçen gün daha komik geliyor bana. Nice sosyal günlere.

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0