18 Mayıs 2013

Hafta Sonu İçin Nelerim Var?

Herkese merhaba,
Yorucu bir cumartesi gününün ardından nihayet evdeyim. Bugün eskrimde çok fazla yoruldum, sonra sırtımda bin kiloluk çantamla işlerim için koşturdum. Bu nedenle yarın sabahtan akşama kadar tembellik yapmayı planlıyorum. Bunun için tüm şartlarım da hazır zaten. Filmlerim, kitabım ve donatlarım bana eşlik edecekler.
Onlara geçmeden önce günlerdir aradığım ve nihayet bulduğum çantayı göstermek istedim size.

Çantayı bir blogger arkadaşımda görmüştüm ve bayılmıştım. Tam bana göre diye düşünmüştüm. Ancak bir kaç kez Bershka'ya bakmama rağmen bulamamıştım. Hatta çantanın Buyaka alışveriş merkezinde bulunabileceğinin haberi gelmişti ama gidememiştim. Neyse ki Cuma akşamı Palladium'da buldum ve hemen aldım.


Dan Brown'u duymayan yoktur herhalde. Kitapları milyonlar satan bir yazar. Türkiye'de de oldukça tanınıyor. Da Vinci Şifresi, Melekler ve Şeytanlar, İhanet Noktası, Dijital Kale, Kayıp Sembol daha önceki kitapları. Ben hepsini okumuştum. Son kitabı Cehennem'in çıkmasını dört gözle bekliyordum. Nihayet çıktı. Dün D&R'ın vitrininde görünce hemen aldım. Bir an önce başlamak için sabırsızlanıyorum. Profesör Langdon'un maceralarını özlemiştim. Üstelik bu seferki macera Venedik ve Floransa'da geçiyor. İtalya seyahati öncesi süper oldu yani. Ben Vatikan'ı neredeyse Dan Brown'un kitaplarından öğrendim ve merak eder hale geldim. Bu nedenle bu kitabın önemi tam da bu hafta daha büyük! Haftaya yolcuyum ne de olsa :)


Hafta sonu evde olunur da film izlenmez mi? Bunlar da izlenmeyi bekleyen filmlerin bir kısmı, aslında upuzun bir kule ama hepsi kadraja girmedi :)
Uzun zamandır film izleyip yazmıyorum. Yarın en az bir tane izlesem süper olacak.

Ve hafta sonunun en keyifli kısmı bu olacak bence. Son iki gündür salata ve benzeri şeyler yiyerek donatlara vicdanen yer açıyordum. Ayıp olmasın diye kutunun içini gösteremiyorum ama binlerce kalori alacağım kesin. 
Herkese mutlu hafta sonları diliyorum, çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0