13 Eylül 2010

Başlarken..Yaz dediler yazıyorum işte deyip sorumluluğu fikre verene yıkmanın dayanılmaz hafifliği...

-Yok yok ben beceremem o işi
-Nesi var becerilecek,beceren beceriyor
-Düzgün konuşsana yan masadan bakıyorlar
-Yani yaz diyorum işte, anla
-Anladım, anladım da vakit mi var, bütün gün deli gibi çalışıp eve pestil gibi dönüyorum
-Biraz enerji lazım sana, çok eve kapattın kendini, insan içine çıkmaz oldun
-Yahu sen bunun için mi çağırdın beni,istemiyor canım diyorum,evimde iyiyim ben
-Ben de sana sokaklara düş demiyorum,zaten evde de oluyor bu işler
-Blog mlog ben anlamam o işten, neresine koycam yazıları, resim mesim de ekleyemem,teknoloji özürlüyüm bilmiyo musun
-Biliyorum o yüzden o işleri ben halletcem sana
-Böyle s*kimtirik işleri nerden bulursun bilmem
-Başka türlü çıkamazsın bu depresyondan, kafan meşgul olur işte
-Depresyon benim iç organım, bana yarıyor!
-Bırak sen şimdi bana söyle, başlığı ne olsun bloğun
-Ne başlığı?
-Yahu bloğun ismi gibi birşey,öyle en başta her zaman çıkacak işte,seninle ilgili en akla gelecek şey, bloğun adresiyle de uyumlu olsun.
-??
-Sevdiğin yemek
-Yemek sevmiyorum bilmiyo musun
-Hı evet,cinssin ya sen, film?
-Öyle olmasın ya çok sıradan olur
-Kitap? Yüzyıllık yalnızlık nasıl mesela?
-Bin tane isim çıkar öyle, hepsinin hatırı kalır.
-Hay ebeninki..!!
-Yaz, Cançao do Mar
-O ne be?
-Portekizce denizin şarkısı.
-Portekizce de mi biliyosun sen,yuh!
-Yok be şarkı var ya, Dulce Pontes'in
-Haa senin şu depresyon şarkılarından biri, kadın bağırıp ağlıyor be habire,ne anlıyosun bilmem ki
-Kocası ölmüş denizde,ağıt yakıyor var mı sende öyle ses
-Öyle ses olsa burda senle napayım basar giderim
-Seviyorum ben öyle şarkıları
-Öf içim karardı,tamam neyse o olsun, yaz nası yazılıyosa şu kağıda, şeklini şemalini ben yaparım, bu arada ne renk olsun?
-Renk ille olcaksa mor olsun tabi, bak onda kararım kesin
-Şükür
-Bi de görüyorum öyle tuhaf tuhaf resimler koyuyolar,arabesk yav*aklığa gerek yok, koyucaksan normal resim koy, bunalım kadın modlarında demesinler
-Sanki normalsin de,neyse ilkini ben koyarım,sonra sen seçersin koyacaklarını
-İyi.
-Adresi ne olsun
-Adres falan vermem,tebelleş olurlar sonra bi de
-Lan öyle adres değil, yazmıyo musun hani http:// falan
-Ha anladım, isimle alakalı dedik di mi, denizin şarkısı iyi gibi..
-Emin misin?
-Niye, komik mi oldu? Değiştirelim madem.
-Yok iyi oldu böyle, kalsın.
-Ne zaman olcak bu şey şimdi,blog mu neyse, yazmaya ne zaman başlıcam?
-Bakıyorum heyecan yaptın
-Yok da, ona göre hazırlık yapayım dedim
-Hazırlancak bişey yok, sadece yaz, canın mı sıkıldı, naptın o gün, otur yaz..Öyküler yazıyosun ya bazen,deneme falan onları da koy. Ben sana söylerim şunu koy şunu kaldır diye, bazen ipe sapa gelmez şeyler yazıyosun, onları koyma
-Çok s*kimde
-Bilemem artık hangi organa layık görürsün, ben ayarlar sana yazarım ayrıntıları..Hadi kaçtım ben.
-Ben de senle çıkayım madem, köşedeki kitapçıya uğrayacağım...
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

1 yorum

  1. yazan biz olsak da, yazma eylemi bizden bağımsız bir şey. Geldiğinde geliyor zaten, engellenemiyor. yazdıklarımızı duyurma isteği bizden bir şey, insana ait. yazdıkların sadece senin değil ama, artık bizim de oldular :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0