7 Mart 2015

Brasserie Cognac'da Kahvaltı ve Brunch Zamanı!


Hafta sonlarının en sevdiğim yanı dışarıda uzun uzun ve keyifle yapılan kahvaltılardır. Üstelik kahvaltının gücüne her zaman inanırım. İyi bir kahvaltıi iyi bir güne başlamak için en önemli unsurdur bence. İnstagram hesabımı da takip edenler kahvaltıya hem içerik hem görsel olarak ne kadar önem verdiğimi bilir. Elbette çalışan insanlar için her zaman bu böyle olmuyor. Sabah ofiste maillere bakarken yaptığımız hızlı kahvaltılardan bahsetmiyorum.
İşte tam bu sebeplerle evin dışında da iyi kahvaltı yapabileceğim yerler arayışındayım.


Geçtiğimiz haftalarda kahvaltı ve brunch vermeye başlayan Akmerkez'deki Fransız Brasserie Cognac'daydım. Hem göze hem damağa hitap eden bir kahvaltı deneyimi oldu benim için. Pazar hariç her gün kahvaltı, Pazar günleri de brunch var. Menü'de hem tanıdık lezzetler hem bizim alıştığımız klasik kahvaltıları biraz daha aşmış farklı ve hoş alternatifler var. Yani hem menemeni hem granolayı bulabiliyorsunuz. Bu tür kahvaltılar kalabalık da yalnız da olsanız cazip.


Ben kahvaltının tatlı ve meyve kısmını daha çok seven biri olarak, peynir menemen omlet çay faslından sonra meyvelere yöneldim. Bu arada reçeller Cognac için, Nar Gourmet tarafından özel üretiliyor. Oldukça lezzetliler. Ben menüden deneyimlediği iki seçeneği daha beğendim. Limonlu ricottalı pancake çok başarılıydı ve portakal ve tarçınlı brioche  hafif tatlı çörekleri sevenler için idealdi.



Brasserie Cognac'ı -daha önceki ziyaretlerimden de deneyimle- hem ambians hem hizmet olarak oldukça şık ve kaliteli buluyorum. Kahvaltı ve brunch sunumları da aynı kalitede. Ben çok keyif aldım. Bilgi almak için web sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

Herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum!


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0