16 Temmuz 2014

Robinson Crusoe 389 Salt Beyoğlu'nda!



İstanbul bir dönüşüm yaşıyor.
Eski olan, güzel olan, değerli olan ve en önemlisi bir anlamı olan her yer, her şey, her bina yok ediliyor ya da çirkin bir şeye dönüştürülüyor. Sevdiğimiz şeyleri hem zamana hem de hayata karşı korumak konusunda geride kalıyoruz. El değiştiren sermaya ve para, bazı mecburiyetlere mahkum bırakıyor bizi.
İşte 20 senedir İstiklal’de olan Robinson Crusoe 389 Kitabevi de onlardan bir tanesi. Gidip saatlerce vakit geçirebildiğiniz, kitapları inceleyip hatta okuyabildiğiniz harika bir mekandı İstiklal’deki yeri. Ben de sık sık ziyaret eder ve kitap alırdım. Boşaltılacağını duyduğumda çok üzülmüştüm. Neyseki yeni yerine taşındı da özlem uzun sürmedi.
                           
Robinson Crusoe 389, İstiklal Caddesi üzerindeki Salt Beyoğlu’nun 4. katında artık. Salt Beyoğlu çeşitli sanat dallarındaki sanatçı ve eserleri görebileceğiniz, sergi, performans ve video yerleştirmelerinin  izlenebildiği bir kültür merkezi. En üstte minik bir bahçesi var. Kitabevi de yine 4. Katta, büyük bir alanda. 
Ben de geçen gün fırsat bulup ziyaret ettim. Hemen hemen yerleşmişler ve sanıyorum yeni yerlerini de sevmişler. Ben kendi adıma yeni yeri çok sevdim. Çok geniş ve ferah, okuma alanı da daha fazla. Kocaman bir masa ve rahat koltuklar var. Kitap derseniz zaten derya. Görsel sanatlardan mimariye kadar bir çok alanda kaynak ve ingilizce kitabı da bulabileceğiniz bir yer. Kitap severleri ve kitap tutkunlarını yeni yerlerinde bekliyorlar.
İşte yılların kitabevi Robinson Crusoe 389’un yeni mekanından kareler. Bu keyifli mekanı mutlaka ziyaret etmelisiniz!


















Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0