26 Nisan 2014

Tavsiye Evi'nden Lezzet Sırları



Merhaba,

Bu hafta tavsiye meleklerine pembe şirin kutular geldi. İçinden neler çıkmadı ki! Öncelikle bu güzel sunumu bize ulaştıran Tavsiye Evi'ne ve Ülker'e teşekkürler. Yine güzel bir kampanyaya imza atmışlar. CHEFika'nın bize özel tarif kartları, kendi lezzetlerimizi not alabileceğimiz defterler ve yazı magneti. Hepsi de çok ince düşünülmüştü. Hazırlayanların ellerine sağlık. Eh tabi biz gurme meleklere de Teremyağ Gurme Kaymaklı'yı tatmak düştü. Dün akşam yorgun argın işten eve geldiğimde ne yapacağımı biliyordum. Çünkü bütün gün hayalini kurmuştum. Tabiiki makarna! Hemen işe koyuldum.

Genellikle yemeklerimde ya tereyağ ya zeytinyağı kullanırım. Bu kez makarnayı Teremyağ Gurme Kaymaklı ile pişirdim. Sos olarak da fesleğeni seçtim. Çok hafif ve lezzetli bir makarna oldu. Üzerine tulum peynir ekledim. Tereyağının bazen ağır gelen kıvamına göre çok daha hafifti ve hiç rahatsız olmadım. Midemi de yormadı. Hanımlar denemenizi öneririm.

Bu arada diğer gurme meleklerin paylaşımlarını görmek için twitter ve instagramdan #meleklerinlezzetsirri #teremyağ ve #tavsiyeevi hashtaglerini takip edebilir hatta Tavsiye Evi'ne üye olarak siz de deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz.

Mutlu hafta sonları.


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Canım bu tavsiye evi tam olarak ne oluyor ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğim linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsin, deneyip paylaşıyoruz özetle:)

      Sil
  2. Kilo almamak için nokta kadar zeytinyağı ile pişiriyorum yemeklerimi bu tereyağlar hayal :( Bloğunuz çok tatlıymış takibe aldım bana da beklerim
    Sevgiler :)
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  3. Bana da geldi bu kutucuktan, ama daha gidip almadım, o yüzden de deneyemedim...makarna çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Elinize Sağlık! Nefis görünüyor...

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0