29 Ağustos 2017

Pratik ve Hafif Bir Lezzet: Kıbrıs Tatlısı



Yemek yapmak, mutfağıma girip değişik tatlar keşfetmek benim için bir tutku. Farklı tarifleri denemeyi çok seviyorum. Hele yaptığım yemek beğenildiyse benden mutlusu yok. Özellikle kurumsal hayata veda ettiğimden beri evime, mutfağıma daha çok vakit ayırabiliyorum. Bu yüzden internetten farklı kültürlerin yemeklerini araştırıp deniyorum. Farklı sitelerden aldığım ve deneyip memnun kaldığım tarifleri tarif defterimde tutuyorum. Ana yemek, aperatif, hamur işi ve tatlılar, hemen hemen her tür yemeği yapmaya çalışıyorum.

Yemek yemeyi çok seven bir eşim olduğu için bu yemek konusu benim için biraz daha anlam kazanıyor. Yaptığım yemeğin beğenilmesi yeni tarifler denemem için beni daha fazla motive ediyor.

İster farklı kültürlerin yemekleri ister bildiğimiz tatlar olsun internetten araştırırken baktığım bir kaç sitenin başında yemek.com geliyor. Yemek.com'da kategorilere göre tarifler bulabiliyorsunuz. Malzemelerden hazırlanışına kadar detaylı anlatımları var. Ben yemek.com'un devamlı takipçilerindenim. İster ağır misafirler için hazırlanacak bir yemek ister atıştırmalık olsun, ne ararsanız tarifini bulup kolaylıkla yapabilirsiniz. Sadece tarifler değil keşfedilecek mekanlar, mutfakta hayatımızı kolaylaştıracak püf noktaları ve bir çok konuda yazılmış keyifli yazılar da var sitede.



Geçenlerde yaza uygun hafif bir tatlı ararken karşıma "Kıbrıs Tatlısı" çıktı. Açıkçası daha önce duymamıştım, denemek için kolları sıvadım. Bu kadar güzel bir tatlının malzeme listesi de hazırlanışı da insanı hiç yormuyor. Ben denedim memnun kaldım, eğer siz de bu pratik ve hafif tatlıyı denemek isterseniz bu nefis Kıbrıs Tatlısına  bir şans verin derim.

Şimdiden afiyet olsun!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0