20 Mart 2013

Kış gitsin Kaş gelsin!

Merhaba,
Canım çok sıkılıyor bugünlerde. Sebebini  bilmiyorum belki iş hayatının sıkıcılığı belki de bir türlü gelmeyen bahar özlemidir sebep, neyse, ben de can sıkıntısından odamla ilgili bir takım düzenlemelere gidiyorum, odama sardım yani.
O yüzden biraz hafta sonu yaptıklarımı paylaşayım dedim.
Geçen ay Apolena’dan çok cici yastıklar almıştım. Ancak vakit bulup ilgilenebildim de yatağımın üstündeki yerlerini nihayet aldılar. Ev tekstili konusunda bence gayet başarılı ürünleri var. Daha geniş bir yerim olsa kesin daha çok şey alır doldururdum.


Bu hafta sonu Tilda bebek yapmaya başlamadan once evde uzun zamandır boyanmayı bekleyen MDF kutuya el attım. Önce beyaza boyadım, sonra üstüne dekopaj uyguladım (Audrey Hepburn’e bayılıyorum), dantelle kenarlarını süsledim ve en son puantiyelerle tamamladım. Nasıl olmuş?


Hazır odamla ilgili detaylara girmişken ve Kaş da burnumda tütüyorken Kaş köşesini de paylaşayım, evet şu köşe Kaş köşesi;

Canım sıkılıyor diyorum ya gerçekten sıkıldım, her an Kaş'a kaçabilirim.
Su ısınmış mıdır ki?Neyse dalamasam da kafa dinlerim biraz.
O kadar bahsettim,bakmalara doyamadığım fotoları da ekleyeyim tam olsun..






Şimdilik bu kadar.
Çok sevgiler..

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

3 yorum

  1. ismail bağlı21 Mart 2013 06:57

    Akdeniz tadında bir yazıdan arda kalanlar...Fotograflar bir harika,tebrikler Deniz'cim,yüreğine sağlık.Saygıyla..İsmail Bağlı

    YanıtlaSil
  2. Bu havalarda Kaş'ı görmek ne kadar da mükemmel geldii özlemişim, insan hemen özlüyor çiçeklerini, denizini her şeyinii... Blog kapak resmini de beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0