12 Mart 2013

Ahşap işleri..

Herkese merhaba,

Uzun zamandır yaptığım ahşap tasarımlarımı bloğuma koymak istiyordum. Aslında daha çok okuduklarım ve izlediklerimi paylaşıyorum ama hemen hemen her gün yeni yeni hobiler edinirken bunları da paylaşmak güzel olur diye düşündüm ve bir yerden başlamak istedim.
Geçen sene bir arkadaşımın ahşap ve seramik tasarımı atölyesine katılmış ve çok güzel şeyler öğrenmiştim. O zamanlarda yaptığım bir kaç tasarımı koymak istedim. Vakit buldukça bir şeyler yapmaya çalışıyorum hatta bu aralar dikiş dikmeye merak saldım, hani şu Tilda bebekler var ya, onlardan yapmak istiyorum ama ne kadar becerebilirim orası şüpheli, neyse şimdilik bir kaçını paylaşayım yaptıkça yine eklerim.

Bu benim en sevdiğim parça. Daha ham bir MDF tabure iken neler yapabileceğimi uzun uzun hayal etmiştim ve sanırım ortaya güzel birşey çıktı. Ne dersiniz?

İkinci en sevdiğimse bu aynalı takı kutusu. Taburede olduğu gibi bunda da peçete uyguladım ve favori rengim olan mora boyadım.

Bu tepisiyi de kaptan olan kardeşim için yapmıştım.

Bu seramik kaseye de peçete uyguladım ve içini mor renge boyadım, tatlı bir şekerlik oldu.

Ve bir tepsi daha. Ortadaki tabloyu bilmeyen yoktur. Bu bir peçeteydi, ortaya peçete uyguladıktan sonra kenarlarını eskitme tekniği ile yaptım.
 Bazılarını daha once facebook’ta da paylaşmıştım, vakit buldukça yenilerini yapıyorum, onları da mutlaka ekleyeceğim. Bir yandan iş, bir yandan eskrim, okunması gereken kitaplar, izlenmesi gereken film ve oyunlar, özlenen dostlar..Keşke 24 saatten fazlası olsa da keyifli olan herşeye daha fazla vakit ayırabilsek..
Şimdilik bu kadar, umarım beğenmişsinizdir.
Çok çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0