31 Mart 2013

Bahar Manifestosu




Baharın geldiği, yazın yaklaştığı artık bir gerçek. Bunu kimse inkar etmesin!
Ben artık palto giymek, bere takmak istemiyorum.
Şortumu giyip güneş gözlüğümü takmak istiyorum.
Ayağımdaki hantal botları çıkarıp, spor ayakkabılarımı, babetlerimi giymek istiyorum.
Bu kadar yetmez mi kış için? Bence yeter. Görev değişimi başlasın!
Kışlıklar kaldırılsın yazlıklar çıkarılsın.
Yeni alışveriş listeleri yapılsın, moda dergileri karıştırılsın.
Makyaj trendleri takip edilsin, kahverengiler gitsin pembeler gelsin.
Renk renk ojeler sürülsün.
Ve tabiki en önemlisi! Tatil planları yapılsın!
İçim kıpır kıpır, yerimde duramıyorum, malum bahar çocuğuyum.
Hoşgeldin güneş!

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0