25 Ekim 2017

Lizbon Tasarım Açılıyor!


Merhaba,
Size bir haberim var.
Ben bir işe kalkıştım. Hani eskiden beri bir atölyem olsun, bir şeyler tasarlayayım, üreteyim diyordum ya, işte bu isteğim  hayata geçiyor. Deniz'in Atölyesi artık "Lizbon Tasarım" adıyla üretime ve çok yakında da satışa başlıyor. Geceleri uyutmayan, sabahları yatırmayan bir heyecan.
Peki nasıl oluştu bu fikir, nasıl kalkıştım bu işlere?

Kurumsal hayattan ayrıldığımdan beri evde, atölyeye dönüştürdüğüm odada dikiş makinemle bir şeyler üretmeye ve sosyal medyada paylaşmaya başladım. Meğer elim yatkınmış zaten annem de dikiş okulu mezunu, yani çocukluktan bir aşinalık var. O kadar olumlu o kadar cesaret veren yorumlar aldım ki, neden  olmasın dedim. Okudum, izledim, başkaları neler yapmış, nasıl başarmış inceledim, araştırdım. Bir süredir işin mantığını ve doğasını çözmeye çalışıyordum:)

İşte "Lizbon Tasarım" böyle ortaya çıktı. Peki neden "Lizbon". Beni tanıyanlar biliyor, Portekiz'e, başkenti Lizbon'a, Fado'ya aşığım, Lizbon'a seyahat maceramı da daha önce üç bölüm halinde burada yazmıştım, hal böyle olunca ilk aklıma gelen isim bu oldu. Elbette Deniz'in Atölyesi olarak devam edecek ancak marka ismini "Lizbon Tasarım" seçtim. Çok da yakıştı bence :)
Bir haftadır araştırmalar, fikirler, incelemeler içindeyim ve alışverişteyim. En güzel kumaşları, aksesuarları seçmeye çalışıyorum, bol bol yazıp çiziyorum. Bu arada logo hazırlandı, çok da tatlı bir şey oldu, içime sindi. Sizce nasıl olmuş?
Peki neler olacak?
Şimdilik bazı ürün grupları oluşturdum, talebe göre zamanla şekillenecektir. Kol çantası, el çantası, kumaş torba, dekoratif yastık kılıfı ve eğlenceli iğnelikler olacak. Ama ağırlıkla çanta yapacağım çünkü en çok keyif aldığım şey çanta yapmak. Zamanla ne yönde ilerlerim, onu göreceğim.

Bu arada önerilerinizi, fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Çok heyecanlı, çok keyifli işlermiş bunlar, umarım ben de alnımın akıyla çıkarım:)
Desteğiniz için de şimdiden teşekkürler.
Sevgiler.




Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

4 yorum

  1. Harika, çok sevindim senin adına. Tasarıma ve el emeği göz nuruna çok değer veriyorum. Dilerim herşey gönlüne göre olur. Yolu açık olsun Lizbon Tasarımın!!!

    YanıtlaSil
  2. Bu bol emek içeren yeni girişiminde başarılar dilerim.Lizbon Tasarım adı da çok hoş olmuş.Lizbon görmek istediğim ülkelerden biri.Bol şanş,tasarımlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim umarım her şey güzel olur, öpüyorum:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0