7 Şubat 2017

Hayat Nasıl Gidiyor?


Uzun zamandır benden haberler yazamadım ve o kadar özledim ki yazmayı, nelerden bahsetsem hayatımda olan şeylerin hangi birini anlatsam bilemiyorum. O yüzden bu post biraz oradan biraz buradan karışık bir şey olacak.


D&A Evlendi :)


Datça Reşadiye

Eylül ayı başında evlendim ve akabinde tatilimizi geçirmek üzere Viyana'ya gittik. Viyana seyahat yazısı yazmak istiyorum ama o kadar zamansızım ki nasıl olacak bilemiyorum. Aslında düğün ve evlilik hazırlıkları ile ilgili yazmak isterim ama ona ne sayfalar ne defterler yeter ayrı bir blog açmak gerek. Hem koşturmacalı hem keyifli zaman zaman komik bir süreçti. Özellikle düğün önce çekilen fotoğraflarımızla çok dalga geçiyoruz.


Adile Naşit ile Tarık Akan temsili :))

Bir de düzgün fotoğraf koyayım şuraya merak edenler için:


Viyana'dan döndükten kısa bir süre sonra yeni doğan yeğenimle tanışmak üzere önce İzmir'e oradan da ailemi ziyarete Datça'ya geçtim.


Siz de tanışın, bu Özüm!

Çok keyifli bir ziyaretti ve hala olmaktan o kadar mutluydum ki!





İşe dönüş sancılı oldu ve tabi adaptasyon süreci zor geçti, bu arada nişanlıyken oturduğumuz evden taşındık yeni evimize yerleştik.
Her zaman olduğu gibi film izlemeye, kitap okumaya ve yeni hobiler edinmeye devam ettim.


                                                                    İlk kanaviçe denemem

Son favorimse kanaviçe oldu. Gözlerimi ne kadar yorsa da son aylarda bende bir kanaviçe sevdasıdır aldı gidiyor. Ürettiklerimi burada da paylaşacağım.
Bu arada bir de dikiş makinesi aldım ve bir şeyler dikiyorum. Elbette bir beyaz yakalı olarak sadece işten ve malum ev(lilik) sorumluluklarından arta kalan zamanda bunları yapabiliyorum.




Sevgili İlknur Alaçam'ın düzenlediği workshopa katıldım


Bir de dikiş makinesi aldım :)


Bu da Özüm için yaptığım acemi işi clutch

Bende durumlar böyle. Uzun uzun yazılara döneceğim en kısa zamanda. Görüşmeyeli siz neler yaptınız?

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0