22 Ekim 2011

Yazdan Kalma..

 15.08.2011 Defterimden notlar..

Bu gece ardından el sallarken sana, herşey içimde, bedenimde, zihnimde ve kalbimde, tamdı. Eksik hiç bir şey bırakmadın,hiç bir soru yanıtsız kalmadı. Bana dokunduğun, beni öptüğün anların toplamıydı bu akşam. Herşeyin daha fazlası, mutluluğun en çoğuydu giderken bana bıraktığın. Giderken, bana tertemiz bir kalp ve kirlenmemiş bir ruh bıraktın. Bu gece giderken ilk defa beni de yanında götürdün. Sonsuza kadar nerde ve nasıl olacağımın kararını verip öyle gittin. Sınırımı çizdin, kaderimi belirledin..
 Bugün kısacık bir anın değerini, tek bir dokunuşun neleri anlatabileceğini gördüm. Yeni bir ruha yeni bir tene severek tekrar nasıl bürünülebileceğini öğrendim.
 Sen hayatıma girdiğinden beri geçen kısacık zamanda, sıcaklığın ve güvenin sevgiyle nasıl yayıldığını, iki insanın sadece sevişerek değil gözleriyle de bedenine girebileceğini gösterdin.
 Hoşgeldin hayatıma..Seneler sonra seninle kendimi buldum. Gerçek kokumu, gerçek rengimi ve gerçek beni getirdin bana. Kendimi seninle yeniden tanımlıyorum. Huzuru ve mutluluğu getirip bıraktın avuçlarıma. Artık her fırsatta ellerini arıyor ellerim.
Sen kaybettiğim ne varsa yerine koydun.
Öyle değerlisin ki, senden sonrası artık yok gözümde, hep benimle kal çünkü kendimi sana emanet ettim..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0