2 Ocak 2018

Hoşgeldin 2018

Herkese mutlu ve güzel bir merhaba, 2018'in ilk günlerindeyiz artık!
Yeni bir yıl umutlarla, yeni dileklerle geldi. Umarım hepimizin yılı güzel geçer, herkes istediği şeylere kavuşur. Daha da önemlisi ülkemiz ve dünya için güzel şeyler olmasını diliyorum, hasta olan insanların sağlığına kavuşmasını, bütün evlatların sağlıkla büyümelerini ve sokaktaki can dostlarımızın acılarının son bulmasını diliyorum. 2018 diğer tüm yıllardan daha güzel geçsin!


Ben bu yıla güzel bir sürprizle girdim. Eşim yeni yılı annem ve babamla karşılamak için uçak biletleri almış, öğrenince çok mutlu oldum. Biz de Cuma günü İstanbul'dan ayrılarak Datça yollarına düştük. Uçakla Dalaman'a gittik ve oradan araba kiralayarak Datça'ya vardık.







Hava çok güzeldi, adeta bahar havası vardı. İstanbul'dan bir kaç gün de olsa ayrılmak çok iyi geldi. Gezdik, oradaki dostlarımızı ziyaret ettik. Datça sokaklarındaki hayvanları besledik, bahçelerden meyve topladık.






Mesudiye Apart kalabileceğiniz güzel mekanlardan


Palamutbükü'ndeki Payam keyifli bir durak



"Kuruyanos" Hayıtbükü'nde çok keyifli bir aile işletmesi, bungalovlarda kalmalısınız




babamın dersine girdik :)


Can dostlar her yerde


komşumuz Duman :)

Yılbaşı akşamı, müdavimi olduğumuz Ovabükü'ndeki Poyraz Restoran'da ailecek yemek yedik ve Datça merkezdeki yılbaşı kutlamalarına katıldık. Oldukça eğlenceli bir gece oldu, konser ve havai fişek gösterisi eşliğinde 2018'e girdik.


Datça aşığı biri olarak yeni yılı orada karşılamak çok keyifliydi. Umarım herksin yılbaşı gecesi güzel geçmiştir.
2018'de her şey çok güzel olsun.

Mutlu, sağlıklı, bol paralı ve aşk dolu bir yıl diliyorum!


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0