17 Ocak 2018

Lizbon Tasarım Anne Bebek Dergisi'nde!


Merhaba,

Lizbon Tasarım Kasım ayında hayata geçti ve giderek daha keyifli işler yaptığım, daha çok insana ulaştığım bir iş haline geldi. Hem sürecin kendi iç dinamiği yani kumaş araştırması, renklerin, aksesuarların seçimi, ürünlerin duyurusu, müşteriye ulaştırılması hem de müşteriyle ve takipçilerle diyalog kısmı beni çok mutlu ediyor. Umarım hep böyle devam eder.

Bu arada Anne Bebek dergisi ile Ocak sayısı için çok keyifli bir röportaj yaptık. Ben kimim, neler yapıyorum, kurumsal hayattan ayrılarak bu işe nasıl kalkıştım her şeyi konuştuk. Okumak isteyenler için bloğa da eklemek istedim. Bu keyifli söyleşi için Aslıhan Gündüz'e çok teşekkür ediyorum.
Umarım siz de okurken keyif alırsınız, sevgilerimle!




Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0