23 Ocak 2018

Yedi Kocalı Hürmüz Müzikali Tim Show Center'da!


Bu hafta sonu Maslak Tim Show Center'da sahnelenen Yedi Kocalı Hürmüz müzikalini izlemeye davetliydik. Sadık Şendil'in bu önemli eseri hem tiyatroda hem sinemada bir çok yönetmen ve oyuncuyla bir çok kez farklı şekilde hayat bulmuştu. Bu kez çok sevdiğim Müjdat Gezen'in ellerine emanet edilmişti ve iyi bir oyuncu kadrosu vardı. Bu yüzden daha bir merak ederek gitmiştim.

Oyuncu kadrosu oldukça kalabalık, Birce Akalay, İlker Ayrık, Yonca Evcimik, Suzan Kardeş, Aykut Taşkın, Ömür Arpacı gibi sevilen bir çok sanatçı yer alıyor. Üç buçuk saat süren keyifli bir müzikal izledik. Uzun olmasına rağmen genel olarak dinamik ve eğlenceli bir müzikal olmuş. Bazı diyaloglarla da günceli yakalamış ve seyirciyi içine almayı başaran bir müzikal izliyorsunuz. Bu da Müjdat Gezen farkı olmalı. Birce Akalay'ı ekranda da severdim, bu performansıyla daha bir sevdim. Sanırım izlediğim en iyi Hürmüzlerden olmuştu. Çok başarılı, çok enerjik. Yonca Evcimik ve Suzan Kardeş oyunu alıp götürenlerdendi.



Kostümler ve dekoru ise çok beğendim. Dekoru zaten Barış Dinçel yapmışsa kötü olmasına ihtimal vermiyorum. Şehir tiyatrolarından aşina olduğum tarzı görür görmez tanıyorum. Şarkılar ve danslar da genel olarak güzeldi fakat bu konuda ufak bir eleştirim var, böyle güzel bir müzikalde playback olmamasını tercih ederdim. Bir de dans ve kareografi yönü biraz eksikti. Bunlar dışında gayet başarılı bir temsil izledik. Emeği geçen tüm sanatçıları kutluyorum.



Keyifli bir müzikal izlemek isteyenlere "Yedi Kocalı Hürmüz"ü kaçırmamalarını öneririm.

Temsil Şubat ayında da devam edecek. Biletler biletix'te. İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler.





Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0