14 Ekim 2014

Biz KAFKA OKUR'uz!



Kafka okumak kafa karıştırıcı bir eylemdir. Şimdi bu harika eylem edebiyat dünyasında bir dergi olarak yerini aldı. Uzun zamandır blogdan ve instagram hesabından takip ettiğim Kafka Okur nihayet sayfa sayfa, yaprak yaprak ellerimde ve ben çok mutluyum.
Kafka Okur'un ilk sayısı Eylül-Ekim olarak raflarda yerini aldı. Üstelik Kafka’nın maskesi de derginin hediyesiydi. Bir çok sosyal medya hesabında maske ile çekilen fotolar videolar gördük. Meğer biz Kafka severler ne çokmuşuz. İnanmazsınız dergiyi poşetinden çıkarttığımda uzun uzun kokladım. Evirdim çevirdim, bir süre kucağımda tuttum. Sonra gittim güzel bir kafeye, mis gibi kahvemin yanında doya doya okudum. Özlediğim bir arkadaşımla buluşmak gibiydi.
Kafka Okur beri yandan da bir blog. Hatta buradan ulaşabilirsiniz. Benim ilk tanışmam Bumerang Ödülleri sayesinde oldu. Gerçekten de en tarz blog ödülünü sonuna kadar hakediyordu. Kafka ile başlayan aşkım Kafka Okur ile devam etti ve nihayet dergimiz çıktı. Dergimiz diyorum çünkü bu dergiyi biz bloggerlar, edebiyatçılar ve okurlar olarak ortaya çıkarttık, en azından ben öyle hissediyorum. Blogla başlayıp instagramla pekişen ve sıcak bir şekilde devam eden güzel bir sürecin sonunda doğdu Kafka Okur. Yazarların, fikir sahiplerinin, ortaya çıkaranların emeğine sağlık. Ne iyi ettiniz. Kafka’yı sevenler olarak buluşacağımız yeri bilmek çok güzel. İlk sayıda gözüme çarpan bazı yazım ve dizgi hatalarının üstesinden gelineceğinden, içeriğin kalitesinden de ödün verilmeyeceğinden eminim.
Bir Kafka aşığı başka ne ister ki! Bol okurlu nice sayılara..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

4 yorum

  1. Kafka Okur'un dergi olarak hayat bulması gerçekten büyük mutluluk. Blogdan okumak ya da sosyal medyadan takip etmek güzeldi evet ama bu bambaşka bir duygu. Kokusu ve dokusuyla capcanlı, avuçlarımızda :)
    Ben de elimden bırakamıyorum dergiyi, satır satır içime çekiyorum resmen ve bitmesin istiyorum. Umarım ilerde her ay çıkmaya başlar,zira iki ay uzun bir süre...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Burcu,
    Ben de tam olarak öyle düşünüyorum. Aylık çıkmalı ve bu keyfi artırmalı, güzel yorumlarına teşekkürler, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. 1. sayısıyla tanışır tanışmaz ellerim ona gitti;dönüşümün korkusuzluğunu düşünerek,dönüşmemiş halimle dokundum birinci sayının Kafka kokan yapraklarına.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gökhan Bey ben teşekkür ederim, başarılarınızın devamını diliyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0