26 Mart 2013

Ahşap ve kumaştan devam..

Herkese merhabalar,
Denizin şarkısı bir hobi bloğu olma yolunda ilerliyor diyenler, işin aslı öyle değil aslında J Ne yapıyorsam, ne okuyorsam, ne izliyorsam onu paylaşıyorum. Son zamanlarda da ahşap ve kumaşa takmış durumdayım. Çok keyif alıyorum bunları yaparken. Bu yüzden son bir kaç postum böyle oldu. Yoksa öyküleri filmleri, kitapları, oyunları unutmadım:)
Unutmadım ama elimdeki kitaplar sürünüyor, bir sürü film kenarda izlenmeyi bekliyor. Vicdanımla çekişme halindeyim ama şimdilik başka işler peşindeyim ve mutluyum. Sadece vakit azlığından şikayet ediyorum.
Bu hafta sonu, eskrimden  ve dost sohbetlerinden kalan zamanda bir dikiş kutusu, bir de ayna yaptım. Bu kutunun önceki hali. Eminönü'nden almıştım. Bauhaus'ta falan da var ama toptan alırsanız daha uygun olur ve daha fazla çeşide ulaşabilirsiniz.
Dikiş kutusunu once boyadım sonra üzerine dekopaj uyguladım. Süslemek için de minyatür ahşap parçalar, Türkan Şoray desenli küpe, kumaş ve dantel kullandım.  Mini dikiş makinemle poz verdi :)

Ayna’ya daha bir özendiğimi söylemeliyim. Çünkü o bir hediye. Sahibi var J
Ham MDF aynayı once beyaza boyadım. Üzerine beğendiğim bir peçete desenini peçete tekniği kullanarak uyguladım, geri kalan kısmı ise desene uygun renkte akrilik boyayla tamamlama fırçası kullanarak tamamladım. Son olarak vernikledim.


Umarım beğenmişsinizdir. Şimdilik bu kadar. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..
Çok sevgiler.

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

9 yorum

  1. MERHABALAR

    YAPTIKLARINIZ COK GÜZEL OLMUŞ ELINIZE SAĞLIK.AMA BEN BUNUN DIŞINDADA BIRSEY SORMAK ISTIYORUM MINIK DIKIŞ MAKINASINDAN BENDEDE VAR AMA KULLANAMIYORUM YANI BISEYLERI YANLIŞ YAPIYORUM GALIBA DUZGUN DIKEMIYORUM..BANA YARDIMCI OLMANIZ MUMKUNMUDUR ACABA

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ikizannesi,
    Öncelikle teşekkür ederim.
    Bu dikiş makinesi çok pratik dikişler için, alıştığımız büyük Singer'lerden olmadığı için ben de sıkıntılar yaşadım. Özellikle çok fazla ip kopardım :) Aradaki bağlantı milini çok iyi ayarlamak gerekiyor.Kullanım klavuzu duruyorsa orda bir kaç sorunun karşılığında çözüm önerileri bulunuyor ama spesifik olarak yaşadığın sorunu bana yazarsan ben de çözüm üretmeye çalışırım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. benımde aynı ıp kopuyor bazen bazende dıkıyor gıbı oluyor ama dıkmıyor. gecende ayak pedalına basıyorum tık dıye duruyor daha calışmadan.anlamadım gıttı ınanın.. büyük büşey almadan elım azcık alışsın dıye aldım ama başaramıyorum sankı ama bıdefa dıktım sonra neolduysa sorun cıkıyor anlamadım

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili ikizannesi,
    İpin kopmaması için kullanım kılavuzunda gösterilen şekilde ipi bağlaman, doğru bağlantı noktalarından geçirmen gerekiyor. Özellikle yaylı bölümü ipi hem gevşek bırakmayacak hem de kopartacak kadar germeyecek şekilde ayarlaman gerekiyor. İp kopuyorsa ya da bolsa dikiyor gibi gider ama dikmez. Bir de çok kalın kumaşları dikmiyor,benim tahminlerim bunlar. Denemeye devam, makinede çok büyük mekanik bir problem yoksa elin alışacaktır ve dikmeye başlayabileceksin diye düşünüyorum,umarım yararı olur.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK TEŞEKKÜRLER YARDIM IÇIN:)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş ahşap kutuyu ne kadara aldığınızı öğrenebilir miyim bende yapmak istedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kutuyu alalı çok uzun zaman oldu tam hatırlayamıyorum sanırım 10-15 TL civarındadır, sevgiler :)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0