20 Mayıs 2018

Haydarpaşa'dan bir Likefest Geçti


Her dönem Sirkeci Garı'nda görmeye alıştığımız tasarım pazarı organizasyonu Likefest, teknik nedenlerle bu kez Haydarpaşa Garı'nda ziyaretçilerini karşıladı. Etkinlik 21-22-23 Nisan tarihlerindeydi, ben de festivalin son gününe yetiştim. Aslında ben de Lizbon Tasarım olarak katılacaktım, çantalarımı sergileyeceğim bir standım olacaktı, hatta başvurmuştum ama sağlık sorunları nedeniyle katılma isteğimi ertelemek zorunda kaldım.



Kanaviçe öğretmenim İlknur Alaçam'ı da ziyaret ettim. İlk fotoğrafta onun güzel işleri var.


Diğer festivallere göre bu sefer daha az kalabalık varmış, Sirkeci'de izdiham oluyordu


Kuka


Secdus


5 Sense çayları

Yine bir çok el emeği göz nuru, handmade ve orjinal tasarımın yer aldığı bir organizasyon olmuştu. Gerçekten güzel ürünler oluyor Likefest'te. Ben her seferinde keyifle gidiyorum. Bir çok kişiyle tanışıp, ilham alıyorum. Yeni ve özgün ürünlere ve fikirlere sık rastlıyorsunuz burada. Aynı zamanda atölye ve workshop çalışmaları oluyor. Şimdiye kadar uğramamış olan varsa mutlaka ziyaret etmeli. Sanıyorum tasarım ekspresi olarak 30 Haziran-1 Temmuz tarihlerinde Sirkeci'de olacaklar. Ben tatil planım nedeniyle kaçırabilirim ama sonbaharda yapılması muhtemel olan bir festival daha var. Umarım orada görüşürüz.



Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0