23 Eylül 2016

Sevdiğim Bloglar


Uzun zamandır blog yazan biri olarak diğer blogları takip etmek adeta hayatımın bir parçası oldu. Her gün düzenli olarak takip ettiğim blogların dışında yeni yazarlar keşfetmeyi seviyorum.
Aslında blog okumayı sevmemin asıl nedeni sanırım samimi bir dil kullanılması ve bir çoğunun gerçek deneyimlerine yer vermesi. Benim de çıkış noktam bu olduğu ve hala çok keyifle yazdığım için size sevdiğim ve takip ettiğim blogları paylaşacağım bir post hazırlamaya karar verdim.

Aşağıda sevdiğim blogların linklerini, içeriklerini ve neden takip ettiğimi paylaşıyorum. Umarım siz de keyifle okursunuz.

Siz de sevdiğiniz ve takip ettiğiniz blogları paylaşır mısınız? Sevgiler.

www. bloghocam.blogspot.com Blogla ilgili teknik konuları, örneğin paneller, renkler, eklentiler gibi bilgileri buradaki yazılara bakarak hallediyorum, buradan öğrendiğim bir çok bilgiyle bloğumu güncelliyorum.

www.blogcuanne.com  Üç çocuklu bir hayat, anne itirafları ve pozitif doğum hikayelerinin olduğu hem faydalı hem herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir platform.

www.cemkarakus.com Sevgili arkadaşım Cem Karakuş’un mekanlar keşifler ilişkiler üzerine farklı tarzda yazdığı yazılarını okuyabilirsiniz.

www.tadindaseyahat.com Çok gezen arkadaşım Gürhan Kara’nın bloğuna seyahat öncesi uğramanızı ya da nerelere gidebiliriz derken fikir almak için bir göz atmanızı öneririm.

www.pelinpembesi-buket.blogspot.com.tr Günlük yazılar ve seyahat notları var, keyifle takip ediyorum.

www.berrydewblog.com  Tatlı arkadaşım Şebnem’in keşifleri ve gezilerini anlattığı sitesi, çok keyifli şeyler anlatıyor.

www.cafenohut.blogspot.com  Çok yetenekli çok üretken! Benim gibi ev dekorasyonuna meraklı, ferah ve sıcak köşeleri sevenler için ilhamlık bir site, uzun zamandır takipteyim ve ondan çok tüyo aldım.

www.lavantabahcesi.com Yetenekli ellerden çıkan çok şık çok şirin tasarımlar, el emeği işler, işlemeler, hobileri olan insanları seviyorum.

www.molliemakes.com  Kumaşlar, iplikleri, renkler, sınırsız yaratıcılık, çok cici.

www.minkikim.com Yine harika ve ilham veren bir dikiş nakış sitesi. İnsanın işi gücü bırakıp kendini dikişe veresi geliyor. Allahım ne yetenekler var.

www.gorkemkarman.com  Kozmetik ve ürün incelemelerini detaylı bir şekilde anlatan Sevgili Görkem hem tatlı dilli hem çok güzel. İnsanın takip ettikçe makyaj yapası geliyor. Uzun zamandır takipteyim.

www.playinduo.com  Gezen tozan deneyimleyen paylaşan güzel sitelerden, sevgili Pınar’ın enerjisini çok seviyorum.

www.kimlanbuhayatiminerkegi.com  Kadın erkek ilişkilerini ve dahi bir çok toplumsal meseleyi mizahi bir dille yazar ve sizi gülmekten kırar geçirir. Biraz geç keşfettim ama arayı kapatırım.

www.tasarimcininevi.com Tasarım ve dekorasyon ilhamımı borçlu olduğum site. Sezen’in farklı hayatlar ve farklı evler üzerine keyifli yazılarını okuyabilirsiniz.

www.yolunneresindeyim.blogspot.com.tr Japonya’da yaşayan Sergül Kato’nun deneyimleri, hayatıyla ilgili paylaşımları ve Japonya’ya özgü her şeyi okuyabilirsiniz.

www.1liravarmi.blogspot.com.tr  Bu çocuk burnumun dibindeymiş ben yeni keşfettim,  çok güzel kafası var ve sağlam yazıyor.

www.benbugunbunuogrendim.blogspot.com.tr  Bir doktorun hastalarından öğrendiği bilgileri paylaştığı ilginç bir blog, yazmaya devam etse çok mutlu olacağım.

wwww.damyskitchen.com Tatlı tarifleri efsane, instagram hesabındaki paylaşımları çok cici. Severek takip ediyorum.

www.cafefernando.com Hem gezi notları hem tarifler var, yeni yazılarını bekliyoruz.

www.gezentianne.com  Hem ikiz annesi hem çok gezen bir blog yazarı. Enerjisi muazzam, mutlaka takip edilmeli.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

7 yorum

  1. teşekkürler <3
    bazılarından haberdarım ve ben de severek takip ediyorum.
    gezi notları gibi hissettiriyor bu postlar; dar zamanlarda sağa sola koşturan bizler için en güzel mola yerlerini işaret eden...
    tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim paylaşmak keyifliydi, sevgiler!

      Sil
  2. Ayy ben de varım , çok mutlu oldum.Gerçekten çok
    yararlı bir post olmuş. Çünkü farketmediğimiz bir çok
    blogu farkediyoruz bu sayede.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir makale olmuş. Acaba rica etsem admin benim sitemide yazacağı makalelerde geçire bilir mi :) http://estetikdoktorum.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Gıda ve sağlık konusu çok hassas ve dikkatle yaklaşmak gereken bir konu. Bu nedenle bu siteleri işaret edemiyorum. Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  4. Bizede yer verirseniz çok seviniriz. :) https://gezilmesigerekenyerler.com/

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0