20 Eylül 2016

Hoşgeldin Sonbahar!



                                             fotoğraflar tarafımdan çekilmiştir, öhöm

Durun ben şuraya bir sonbahar romantizmi postu bırakayım da sonra düğün dernek işlerinden haber veririm.
Evet nerelerde kaldık, neler yaptık. Önce şu uzuuun zamandır hazırlandığımız ve gündemimizi tamamen kaplayan düğünümüzü sağ salim atlattığımızın haberini bir vereyim. Detayları ayrı bir post ile paylaşacağım hatta bağlantılı olarak bir Viyana gezi yazısı da gelecek.

3 Eylül 2016 tarihi itibariyle evli bir blogger oldum. Ne mi değişti? Tabii ki HİÇ-BİR-ŞEY! Neden kocaman hiç bir şey diyorum biliyor musunuz, dün de bir kahve sohbetinde arkadaşlarıma söylediğim gibi, siz doğru insanı bulup çok da güzel bir şey yaşıyorsanız sizi ve ilişkinizi evlilik denen imzalı müessese değiştiremez.


düğün gününden bir kare

Biz öncesinde olduğumuz gibi, keyifli evimizde yaramaz papağanımız Efe ile yemek ve temizlik yapmaya, film izlemeye, kitap okumaya, koltuklarımız için yeni yastıklar beğenmeye devam ediyoruz. Darısı sevgi ve saygıya önem veren tüm çiftlerin başına!

Bugün hava erkenden karardı. Bir kaç gündür soğukların geleceği de söyleniyordu. Bugün tam da böyle oldu. Havada hafif kasvet var ama bu o kadar da kötü değil. Şimdi işte olmak yerine evde (Aydın'ın çok dalga geçtiği) diz battaniyemi dizlerime örtüp bir kahve yapmayı ve kitabımı okumayı çok isterdim. Neyse ki çıkmama az kaldı.



Her ne kadar yaz mevsimini  ve güneşi sevsem de bu hafif karanlık ve serin havalar beni oldum olası mutlu etmiştir. Evde olup bir film koymak, kek pişirmek, evi yeniden dekore etmek, boya yapmak ya da bloğa bir şeyler karalayıp sonra yorumları okumak çok keyifli oluyor. Seviyorum bu sonbaharı, onun getirdiği havayı, renkleri. Galiba ben evde vakit geçirmeyi de çok sevdiğim için bu havalara itiraz etmiyorum. Seviyorum yahu!

Bu arada hafta sonu İzmir'de olacağım, hayatıma çok minik çok tatlı biri girdi, onu kucaklamaya gidiyorum.

Keyifli bir mevsim olsun hepimize, çok sevgiler!


çektim, şopladım :)


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

4 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0