7 Kasım 2016

Cildin ihtiyacı olan nem Bepanthol'de!

Havalar soğudukça cildimizin nem ihtiyacı da artıyor. Her insanın cilt yapısı ve buna bağlı olarak da cildin ihtiyaçları farklılık gösteriyor. Hal böyle olunca kullandığımız ürünlere destek olacak ya da sadece tek başına kullandığımızda bile cildimizi toparlayacak ürünlere yöneliyoruz. Nem maskeleri, haftalık ya da aylık cilt bakım seansları ve gece/gündüz kremleri ile önlem almaya çalışıyoruz.



İster kışın ister yazın, cildimiz birçok iç ve dış etken nedeniyle kuruyor. Kuruyan cilt hassaslaşıp pul pul dökülmeye, cansız, mat bir görünüm almaya başlıyor. Tabi bir de erken yaşlanma belirtilerinin oluşmasına ve hasarlara daha açık hale gelmesine neden oluyor. Ben de bu kışa hazırlık yaparken Bepanthol desteğini tekrar almaya karar verdim. Bepanthol’ün hem el ve yüz kremini hem cilt bakım kremini günlük kullanımlarım için yedekledim bile. İçeriğinde parfüm, renklendirici, antiseptik bulundurmayan krem, Bayer firması tarafından üretiliyor.

Nereden alırız derseniz, Turuncu Kasa benim uzun zamandır güvenle alışveriş yaptığım bir site. Hem dermokozmetik ürünlerde hem makyaj ürünlerinde geniş bir yelpazeye sahipler.

Ben siparişlerimi buradan verdim bile, size de iyi alışverişler!

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0