14 Nisan 2016

Hayvanları Seviyor muyuz?

Onlar bizim dört ayaklı dostlarımız. Kimi zaman sokakta aç susuz kalıyorlar kimi zaman insan (aslında insan olmayan) kişiler tarafından eziyet görüyorlar.
Mama kabına tükürülen de var, kuyruğu kesilen de. Hepsine de sessiz kalıyorlar çünkü konuşamıyorlar. İşte bu yazıyı onlar için yazıyorum.

Limon kendine kitap okunmasına bayılıyor

Benim hayvan sevgim eskiden daha azdı çünkü bir hayvanı sahiplenmemiş ve hiç yakın olmamıştım. Hatta onlar üzerine düşünmemiştim bile. Sonra bir gün bir muhabbet kuşumuz oldu. Sapsarı tüyleri olduğu için adını Limon koyduk. Evet sadece bir kuş. İşte o kuş bana ve aileme karşılıksız sevgiyi ve masumiyeti öğretti. Hayvanların savunmasız ve sadece sizin vereceklerinizle yetinen canlılar olduğunu gördük. Günün stresini alan, sizden sadece sevgi ve ilgi bekleyen dostlarımız onlar. Ve biz Limon sayesinde diğer hayvanları anladık ve daha çok sevdik.


Keşke petshoplar olmasa! Sahiplensek!


Evde beslemem yasak :(

 Hayvanlara dokunmamı bile yasaklamış olan annem şimdi cebinde dostluk mamalarıyla geziyor. Ben her gördüğüm kedinin köpeğin başını okşar ve onlarla konuşur oldum. Ve onlara iyi davrandıkça daha fazla insan olduğumu hissettim. Sokakta gördüğümüz hayvanlara yardım edelim, edemiyorsak bile kötü davranmayalım. Onlar bizden çok şey beklemiyor ve unutmayalım ki bu dünyada onların da yaşamaya hakkı var!
Sevgiyle kalın..


işte gerçek sevgi :)

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0