13 Nisan 2016

Denizin Şarkısı devam ediyor..


Uzun bir aradan sonra herkese kocaman MERHABA!
Yazmayı ve paylaşmayı nasıl özledim anlatamam..

Hatırı sayılır bir zamandır blogdan uzak kaldım. Daha doğrusu aklımda hep blog vardı da vakit yoktu paylaşmak için. Ben yine gezmeye, keşfetmeye ve öğrenmeye devam ettim ama yazıya dökmek için geniş zamanlara ihtiyacım vardı.

Bu aralar tatlı telaşlar içindeyim, işimi taşıdım, evimi taşıdım, evlilik kararı aldım, eh, hal böyle olunca öncelikler biraz değişti, ben de biraz blog dünyasından uzak kaldım. Evlilik hazırlıklarını bilirsiniz.. Yeni bir ev, yeni eşyalar, yeni olan şeylerin heyecanı, gelinlik provaları, düğün mekanı, davetli listesi.. Liste uzayıp gidiyor. Yaz sonu evleniyorum. Ben de bu telaşlar içinde bloğu biraz ihmal ettim.

Tabii yazmayı da paylaşmayı da özledim. O yüzden kendime bir söz verdim. Bugünden itibaren yazabildiğim kadar paylaşabildiğim kadar çok şey olacak burada. İster tek cümle, ister bir kaç fotoğraf.. Yine burada olacağım.

Peki ne yazacağım?
Biliyorsunuz ben her şeyden yazıyorum, kozmetik, yeme içme etkinlik seyahat.. Artık böyle devam edeceğim. Yani o gün menüde ne varsa onu paylaşacağım. Keyifli seyahatler, lezzetli yemekler, okuduğum kitaplar, izlediğim filmler, sevdiğim kremler, bana yakışan rujlar.. Aklınıza ne gelirse..

Bu arada beni yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim, 36. doğum günümün ertesinde yeniden yazmaya karar vermek daha bir keyifli daha özel hissettiriyor.
O zaman hadi başlayalım!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

1 yorum

  1. Ben de evlilik hazırlığımda epeyce ihmal etmiştim blogumu. O dönemde insan kendine vakit ayıramıyor :) Umarım her şey kolaylıkla ve istediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0