26 Nisan 2016

Hafta Sonu Ankara'da..


Bu hafta sonu en yakın arkadaşım evleniyordu ve ben de Ankara’ya gittim. Cumartesi gidip Pazar dönünce gezmek için çok vakit olmadı.

Daha önce de Ankara’ya gitmiş ve bir çok yerini gezmiştim hatta bir keresinde hamama bile gitmiştim. Ankara bence yaşanacak bir yerden ziyade daha çok birkaç günlüğüne gezilecek bir yer. Deniz görmeye ve İstanbul’un curcunasına alışmış biri olarak Ankara sıkıcı geliyor.

Cumartesi günü düğün olması nedeniyle sadece Pazar öğlene kadar vaktim vardı. Vakit kısıtlı olunca tek tercihim elbette Ata’mın yanı başı oldu, Anıtkabir’e gittim. 23 Nisan’da hınca hınç dolu olan Anıtkabir’i Pazar günü boş bekliyordum üstelik erken saatte gitmiştim ama yine ziyaretçi akını vardı.
Anıtkabir’e gitmemiş olan varsa orada nasıl hissedildiğini anlatmak çok zor. İnsan hem tarihiyle karşılaşıyor hem gururla karışık bir duygu yoğunluğu yaşıyor. Özellikle Atatürk’ün şahsi eşyalarının sergilendiği bölümü gezerken gözyaşlarına hakim olmak çok zor.

Ata’mızın kıymetini daha iyi anladığımız bu günlerde ben de birkaç fotoğraf paylaşmak istiyorum.


Meşhur Aslanlı Yol






Nöbet tutan askere yoğun ilgi vardı


Askerle selfie çeken bir teyze ve torunu


Minik bir ziyaretçi


Bu hafta sonu yine kısa bir gezimiz olacak. Konya’ya gidiyorum. Paylaşımlar gelecek.

Sevgiler.


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0