2 Ağustos 2014

Naftalin Vintage: Eşyaların Ruhu Var!


Onları instagram'da keşfettim.
Eski ama değerini, güzelliğini yitirmemiş bir sürü eşyayla harika kombinler yaratıyorlardı. Eskici desem tam değil, antikacı değil, çok değişikler. Vintage tarzı seviyorlar, eşyaların ruhu olduğuna inanıyorlar. Atmıyorlar, sevdikleri beğendikleri parçaları meraklılarıyla paylaşıyorlar.

 
Naftalin Vintage'dan bahsediyorum. Sevgili Zeynep ve Bülent, Fener Balat Mahallesindeki şirin mi şirin yerlerinde eski ve vintage tarzı sevenleri bu tarzda eşya, plak, antika parça ve objelerle buluşturuyorlar.

 
Ben de Instagramdaki harika paylaşımlarını beğenerek takip ediyordum. Hem uzun zamandır aradığım kırmızı telefonu almak hem de merak ettiğim bu mekanı görmek için onları ziyaret ettim.
Yerleri Fener'de. Fener durağının hemen arka sokağında. İki katlı tarihi bir binanın alt katındalar. Eski plaklardan, fotoğraf makinelerinden tutun da telefondan mektuplara kadar muhteşem objeler ve anılar toplamışlar ve meraklılarına sunuyorlar.


Her şeyi o kadar beğendim ki her parçayı tek tek inceleyip acaba bu eskiden kimindi, nelere şahit oldu diye düşünüp durdum. Bol bol da fotoğraf çektim. Ortam biraz loş olduğu için fotoğraflardan çok fazla anlaşılmayabilir ama eski ve vintage eşyaları seviyorsanız mutlaka gitmelisiniz. Ben de kırmızı telefonuma kavuştum. Güler yüzleri ve tatlı sohbetleri de cabası.
Onları instagramda naftalinvintage olarak takip edebilirsiniz.
Mekandan bir kaç fotoğraf da paylaşalım ve veda edelim. Görüşmek üzere..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu da benim telefonum :)
 
 
 
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

5 yorum

  1. Antika eşyaları seviyorum ama antika dükkanlarının kendine özgü o hafif rutubetli ve eski eşya kokusu yok mu... Beni biraz zorluyor;) Belki de bana denk gelen dükkanların durumu bu şekildeydi, bilemiyorum. Kadıköy'de hangi dükkana girsem aynı atmosferi hissettim.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun,hasta mı oldun,neyin var ?
    uzun zamandır yoksun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz aksattım bu aralar tatil falan da girdi araya, en kısa zamanda toparlayacağım, teşekkürler:)

      Sil
  3. Harika ya inşallah bir an önce gidip istediğim şeyleri almak nasip olur :) Sizde benim bloğuma uğrarsanız çok sevinirim :) sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de bayılarak takip ediyorum instagram hesaplarını. Henüz gitmeye fırsat bulamadım ama sen bize ön bir gezinti yaptırmışsın , teşekkürler :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0