15 Eylül 2014

Cem Karakuş ve Labottega'dan Muhteşem Bir Akşam!


Uzun bir aradan sonra döndüm!
Araya iş güç yoğunluğu sonra da uzun bir tatil girdi. Evet farkındayım yazamadım, biraz ihmal ettim bloğu ama telafi edeceğim, söz!
İyiyim her şey yolunda, bazen sonbahar depresyonuna girdiğimi hissediyorum ama etkinlikler, davetler ve partiler imdadıma yetişiyor. Hele geçtiğimiz hafta öyle güzel bir davetteydik ki anlatılmaz yaşanır.
Sevgili blogger arkadaşım Cem Karakuş’un Labottega Birsin ev sahipliğinde organize ettiği harika gecedeydik. Daha once şu yazımda bahsettiğim Labottega Birsin ailesi her Çarşamba toplanmaya devam ediyor. Dost sohbetini güzel bir ritüele dönüştüren Sevgili Birsin kardeşler bu kez Cem ile biraraya gelerek harika bir akşam daha geçirmemizi sağladılar.
Hem ev sahibi Haluk ve Selahattin Birsin hem de Cem’e bu müthiş gece için bir kez daha teşekkür ediyorum. Son zamanlarda katıldığım en güzel partiydi.
Gecede Cem’in meşhur makarnalı salatası ve bruchettalarına enfes Barbare Şarapları eşlik etti. Postkolik Dergi ve Funkin Mojito da bizimleydi. Kutumubu ile gecenin en eğlenceli anlarını yaşadık. Yüzlerce fotoğraf çektik, çok ama çok eğlendik! Kutumubu hakkında çok soru geliyor, merak edenler için de ayrı bir yazı hazırlayacağım. 

Yine sıcak bir ortamda yine güzel insanlarla birlikte olmak çok iyi geldi bana.
Cem’in bence doğuştan gelen bir organizasyon yeteneği var. Gecede her detayı düşünmüştü. Hatta konuklara bir sürü hediye bile hazırlamıştı. Kısacası muhteşem bir akşamdı ve herkesin yüzü gülüyordu. En kısa zamanda tekrar etmesi dileğiyle, tekrar teşekkürler!
Kocaman Sevgiler!


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

  1. Sana iyi gelmesine sevindim. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0