20 Mart 2014

Dr. Oetker'le Bir Keşif


Merhaba,
Kitap okurken, yazı yazarken ya da film izlerken bir şeyler atıştırmayı çok seviyorum. Sporu bırakmamla birlikte üzerime yapışan yağları görmezden geliyorum ama yakın zamanda icabına bakacağım. Her neyse. Bu sevgim yeni şeyler denemeye olan merakımla birleşince mutfakta bol bol denemeler yapıyorum. Geçen gün markette dolaşırken Dr. Oetker'in Milföy Pastasını gördüm ve hemen sepetime attım. Daha önce bir çok ürününü denediğim Dr. Oetker'i pratik olduğu ve hızlıca yapabildiğim için seviyorum.
Aslında milföy çok bayıldığım bir tat değil ama denemek istedim. Paketin içinden krema karışımı ve pudra şekeri çıkıyor. Süt ile toz karışımı karıştırarak elde ettiğiniz kremayı iki milföy parçasının arasına ve sonra üstüne sürüyoruz. Bir saat buzdolabında beklettikten sonra üstüne pudra şekeri dökerek servis ediyoruz. Ben çikolata sosuyla tuhaf bir görüntü elde ettim ama tadı çok güzel oldu, çilek, yeşil fıstık, muz gibi malzemelerle de güzel olacağını sanıyorum. Kreması tatlı, milföy tuzlu, bu yüzden baymıyor ve hoş bir tadı var. Oldukça kısa bir sürede hazırlanıyor. Yalnız ben kremayı sürerken çok beceremedim, biraz hızlı koyulaştı çünkü. Ama denemenizi öneririm.
Umarım beğenirsiniz. Afiyet olsun.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

5 yorum

  1. yakın zamanda yağların icabına nasıl bakıcaaann :) bende de aynı durum var da :(
    tüyo verirsin di mi :)
    bu arada ellerine sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spora tekrar başlayarak yağlardan kurtulmayı planlıyorum:))

      Sil
  2. En sevdiğim tatlılardan biri ;)

    YanıtlaSil
  3. cok lezzetli görünüyor! =) Bu arada blog stilin cok hosuma gidiyor!

    www.missysworld.com
    facebook.com/Missysworld.blogspot

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0