23 Haziran 2018

Çalışma Alanı Düzenleme ve Pegboard



Evimizin bir odası önce hobi odası oldu, Lizbon Tasarım ile birlikte minik bir atölye halini aldı. İçinde vakit geçirmekten, çalışmaktan çok ama çok mutlu olduğum bir dünya oldu.
Gün içinde vaktimin çoğunu geçirdiğim bir mekan haline gelince ben de hem daha keyifli hem daha efektif kullanmak üzere bazı düzenlemelere gittim. Uzun zamandır çok beğendiğim bir "pegboard" olayı var. Hem çok kullanışlı hem çok şık, kendinize göre düzenleyebileceğiniz delikli askı tahtası diyebiliriz. Ben de hem internetten fikir edinerek hem de yapı marketleri gezerek bir pegboard oluşturdum.

Hobi ve atölye odaları düzenleme üzerine özellikle Pinterest'te çok güzel paylaşımlar var. Ben çok faydalandım. Evde yapım için ise Duygunun DIY Günlüğü Youtube kanalının videosu çok işime yaradı. İzlemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Önce Koçtaş, Bauhaus gibi yapı marketlerini gezerek kendim yapmayı düşündüm. 





Fakat tahtaları matkapla delmek, uygun aksesuarları bulmak ve duvara monte etmek zor olacaktı, tek başıma yapamam diye düşündüm. Aynı günün akşamı İkea'ya gittik ve orada aradığım gibi bir ürün buldum.


Skadis serisi 3 farklı boyutta pegboard vardı ve aksesuarları da aynı yerde satılıyordu. Duvara monte etmek için boarddan farklı bir parça daha var. Önce duvara sabitliyor daha sonra board kısmını vidalıyorsunuz. Aksesuar (raf, askı, kanca) seçimi ise tamamen size kalmış.









                                                   Bu bakır renkli sepeti Bauhaus'tan aldım

Ve sıra geldi yerleştirmeye, en zevkli kısım :)








Odanın çalışma bölümünün son hali de böyle. Beğendiniz mi?


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0