21 Kasım 2017

Pixers ile Mekanları Yeniliyoruz!

 

Herkese merhaba,
Biliyorum son zamanlarda çok işe güce boğuldum, şu tasarım markamın heyecanı sardı beni. Bir yandan ürün seçme ve hazırlama, kumaş alışverişi, sosyal medya ve PR işleri, bir yandan siparişleri takip etme derken çok yoğunlaştım. Keyifli olduğu kadar koşuşturmacalı da bir işmiş ama mutlu musun derseniz, hem de çok, insanın kendi işini yapması kadar özgürlük hissi veren bir şey yok, yıllarca beyaz yaka çalışmış biri olarak bunu söylemeliyim!

Daha önceki yazımda bahsetmiştim, evimin bir odasını atölyeye çevirdim ve orada çalışıyorum. Hal böyle olunca uzun saatlerimi geçirdiğim mekanı zevkime uygun şekilde dönüştürmek istiyordum ve bir arayışa geçmiştim.



Tam bu sırada karşıma Pixers çıktı. Milyonlarca desenin bulunduğu bu sanal pazaryerinde adeta kendimi kaybettim. Pixers.com.tr’den istediğiniz deseni seçerek  ister duvar kağıdı ve duvar resmi, isterseniz de baskı ve poster oluşturabiliyorsunuz. Deseninize karar verdikten sonra nereye uygulayacak veya hangi amaç için kullanacaksanız site sizi pratik şekilde yönlendiriyor ve ürününüzü istediğiniz boyutlarda hazırlayarak alabiliyorsunuz.



Bir de Pixerstick olayı var ki bence müthiş bir buluş. Beğendiğiniz deseni yapışkanlı şekilde alabiliyor ve istediğiniz yere uygulayabiliyorsunuz. İster mutfağınızda kullanın, isterseniz yatak odanızı baştan yaratın. Desenler sınırsız seçenekte. Dayanıklı ve uzun ömürlü bir malzeme, sonradan yerini de değiştirebiliyorsunuz. Pixers sağlıklı malzemeleri kullandığı ve çevre dostu olduğu için de beni kazandı. Sanırım atölyemden başlayarak tüm evi değiştireceğim!






Sizin de böyle bir düşünceniz varsa hiç durmayın, Pixers’ın sitesini ziyaret edin. Üstelik bültene üye olanlar ilk alışverişlerinde %30 indirim kazanıyor.


Şimdiden keyifli seçimler, seçimlerinizi ve evinizin yeni halini paylaşmayı unutmayın!









Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0