24 Kasım 2017

Kek Sevenlere Tarifler Lezzet.com'da!


Merhaba,

Şöyle güzel bir kahvenin veya yeni demlenmiş çayın yanına bir dilim kek dersem kimlerin içi gider acaba?!
Benim vazgeçemediğim, evimde mutlaka haftada en az bir kere yaptığım muhteşem kekler var. Misafir olsun olmasın, o kek mutlaka pişecek. Fırından o mis koku mutlaka yükselecek. Benim gibi kahve ve tatlı bağımlısıysanız bu bir ritüeldir bilirsiniz. Gerçekten kek seven insanlardanım. Hal böyle olunca vazgeçemediğim ve hep yaptığım tariflerimin yanına yenilerini eklemek için internetten araştırma yapıyorum.

Kek tarifleri deyince aklıma ilk gelen yerlerden biri Lezzet.com. Alışılmışın dışında ve ilginç tarifler var. Hem tatlı hem tuzlu ya da meyveli, çok fazla seçeneğe sahipsiniz.Örneğin ıspanaklı kek tarifini buradan almıştım ve şimdi benim de misafirlerimin de bayıldığı bir tat oldu. Zencefilli, bademli, ballı, kabaklı, papatesli, kavunlu bir sürü kek var ve ben her seferinde hangisini deneyeceğimi şaşırıyorum


Tarifler çok detaylı ve malzeme listesi karışık ölçek hesaplarıyla verilmiyor, anlaşılması çok kolay. Her tarifin görseli var. Bu da sunum için fikir veriyor. Hem kekler hem yemek tarifleri için Lezzet.com'un güzel tariflerine mutlaka bir göz atın derim.

Şimdiden afiyet olsun!


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0