6 Mart 2019

Badem Çiçeği Festivali ve Lizbon Tasarım'da Yeni Ürünler


Merhaba,

Uzun zamandır Lizbon Tasarım'da yaptığım ve satışta olan ürünleri buradan da paylaşmayı düşünüyordum ama Badem Çiçeği Festivali için o kadar yoğun çalıştım ki başka bir şey yapmaya halim kalmadı. Çok keyifli fakat bir o kadar da yorulduğum bir festival oldu. Bilmeyenler için söyleyeyim, festival Datça'da, badem çiçeklerinin açılmaya başladığı Şubat ayı içinde gerçekleşiyor. Bu sene ikincisi yapıldı ben de hem tatil yapmak hem de ürünlere gelecek tepkileri merak ettiğim için bir stand açayım istedim. İyi ki katılmışım. Ürünlere gelen yorumlar ve satışın beklediğimden fazla olması beni çok mutlu etti.



Açmaya başlayan badem çiçeklerinin ve Datça'nın güzelliği, yoğun katılım ve iyi organizasyon sayesinde çok keyifli geçti. Festivalde hem eğlence programı oluyor hem turlar düzenleniyor hem de bir caddesi trafiğe kapatılarak ürün satışı gerçekleşiyor. İster el emeği ürünleri isterseniz Datça'nın badem, bal, zeytinyağı gibi yerel ürünlerini satın alabiliyorsunuz. Bir sonraki festivalden haberdar olmak isteyenler buradan bilgi alabilirler. 


Takip edenler biliyor, kurumsal hayata ara verdiğim bu dönemde boş durmak istemedim, hobilerimi işe çevirdim. Hem giyim tasarımı kursuna gittim hem aksesuar tasarlamayı öğrendim, böylece keyif aldığım işleri bir araya toplamış ve dinlendiğim bu dönemi boş oturarak geçirmemiş oldum. Instagram hesabıma buradan ulaşarak ürünleri ve detaylarını inceleyebilirsiniz. Ben burada da yeni olan bir kaç ürünü paylaşmak istedim. Yorumlarınızı ve sorularınızı ister mail ister DM aracılığı ile bana iletebilirsiniz. Sevgiler.

















Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0