6 Şubat 2018

Lizbon Tasarım Çantaları


Merhabalar,

Lizbon Tasarım'ı açtığımdan beri bloğa da ürün fotoğrafları koymak istiyordum. Fakat bir türlü fırsat bulamamıştım. İnstagram üzerinden de takip etmek, bakmak isterim derseniz, ürüne ve tüm bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz.

Ürünler fular, dekoratif yastık kılıfı ve el yapımı omuz çantalarından oluşuyor, yani şimdilik, bu aralar çantalara ağırlık verdim, bahar geliyor ve çok güzel desenlerde kumaşlar aldım. Hazırladıkça paylaşacağım. Bazı çantaları sadece bir tane üretiyorum, bazılarında iki ya da üç tane çalışıyorum, kişiye özel olması benim için önemli. Ve yola çıkarken aldığım bir karar var, kendim beğenmeyeceğim, kullanmayacağım herhangi bir ürün yapmayacağım ki çantayı alan kişi zevkle kullansın istiyorum gerçekten. Kendine baktıran, nereden aldın diye sorduran çantalar yapmak önceliğim, umarım bunu başarabiliyorumdur.

Çantalarımdan bazılarını aşağıda bulabilirsiniz, umarım beğenirsiniz, çok sevgiler!













Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0