22 Ağustos 2017

Cilt Bakımı ve Kiehls Ürünlerim


Güzellik, cilt bakımı, kozmetik ve dermatoloji o kadar büyük bir dünya ki nereden başlasam ne yazsam düşünürken bilgisayar başında çokça zaman geçirmişim. En iyisi ben kendi küçük dünyamdan bahsedeyim de bu kocaman mecrada boğulmayayım dedim.

Bana cilt bakımında ne kullanıyorsun dediklerinde öyle uzun uzun bakım sırları, ev yapımı maskeler falan anlatmıyorum. Benim rutinim az ve öz. Gerçekten az, çünkü cildiyle çok problem yaşayan ve sürekli uğraşan biri değilim ve uğraşmaya da üşeniyorum. Benim gerçekten tek bir sorunum var: Nemsizlik! Hem de ciddi oranda nemden yoksunum. Lütfen ama lütfen, ben bunu kendime de çok telkin etmeye çalışıyorum, su için! Çünkü cildim susuzluktan kağıt gibi olmuş bir halde iken, başka nedenlerde günde 3 litre su tüketmek zorunda kaldığım zamanlarda kendimdeki ve cildimdeki değişime inanamıyordum. Işıl ışıl ve sağlıklı bir cilt, ipek gibi bir yüz. Sadece çok su tüketerek bu kadar güzel bir cilde nasıl sahip olduğuma şaşıyordum. Son zamanlarda yine su içmeyi bıraktım ve cildim eski kıtırlığına dönüyor ne yazık ki!

Peki su içme(me)k dışında cildim için ne yapıyorum? Ara sıra şu Kore işi maskeler dışında yaptığım ve uyguladığım bir kaç karışım var, tariflerini yine burada paylaşırım. Bunlar dışında ne kullanıyorum diye sorarsanız, yanıtım Kiehl's!

Uzun zamandır nemlendirici, göz altı kremi ve serum gibi ürünlerini severek kullandığım Kiehl's markası ile tanışmam Cadde'deki mağazalarında nem ölçümü ve cilt analizi yaptırmamla oldu. Cildimin nem oranı olması gerekenin yarısından bile azdı. Kiehl's çalışanı o gün bana bol su içmemi söyledi ve acil önlem alınması için yoğun bakım yapacak, cildimi hızlıca kendine getirecek ürünleri anlattı. Sadece "hadi bunu da deneyeyim" diyerek aldığım bir kaç ürünle mağazadan ayrılmıştım. Bu markanın cilt ve saç bakımı ürünleri konusundaki iddiasını daha sonra internetten yaptığım araştırmalarda fark ettim. Bir bitki bilimci tarafından kurulmuş olması ilgimi çekti.

O günden sonra Kiehl's kullanmaya başladım ve başka bir markayı denemedim bile. Mutlaka daha etkili ürünler hatta daha iyi markalar vardır ancak doğal içerikli ve benim cildimi nem konusunda tatmin eden ürünleri nedeniyle sadık müşterileri oldum.

Bu arada mağaza çalışanları inanılmaz ilgileniyorlar ve cilt bakımı ve ürünler hakkında çok bilgililer. Sadece satış yapmak için değil gerçekten size yardımcı olmak için oradalar. Ayrıca her gidişimde bir ürün bile alsam bir çok ürünün seyahat veya küçük boyundan fazla fazla hediye ediyorlar, böylece satın almadığım ürünleri de deneme fırsatım oluyor.

Peki ben neler kullanıyorum, en çok hangi ürünleri seviyorum?

Bana göre efsane ürünlerinden biri Midnight Recovery Concentrate. Cildi gece boyunca onarıyor, yeniliyor. Paraben, su ve mineral yağ içermiyor. Daha genç bir görünüm iddiası var ki ben de etkilerini gördüm.

Benim özellikle nem için kullandığım bir ürün var ki cildin en derinlerine nüfuz ediyor olması beni cezbetmişti. Adı Hydro-Plumping Re-texturizing serum Concentrate. Oldukça başarılı bir nem serumu. Yaşlanma nedeni  olan nemsizliğe karşı iyi bir çözüm. Her gün kullanmak gerekiyor.

Günlük nemlendirici kremim Ultra Facial Cream. Normalden kuruya dönük ciltler için olan bu krem içeriğindeki skualan, buzul proteinleri ve çöl bitkisi sayesinde 24 saat nemlendiriyormuş. Ben de severek kullanıyorum.

Gelelim göz altı kremine. Benim için göz altı hep sorun olmuştur, türlü ürün denedim, açıkçası hangi ürün ne işe yaradı bilmiyorum. Ben Kiehl's'in avokadolu Creamy Eye Treatment kremini kullanıyorum ve nemsizlik sorunumu çözdü. Ama görünümde veya kırışıklıkta bir düzelme oldu mu açıkçası onu bilmiyorum. Bu arada antioksidan içeriyormuş.

Bir de temizleyici almıştım. Ultra Facial Cleanser. O da makyajı ve kir kalıntılarını gayet güzel temizliyor. Normalde temizlikten sonra tonikle birlikte kir gelirken ben bu ürünle yıkadıktan sonra pamukta kir kalmıyor.

Yaz başında aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Yüzüm için güneş koruması olan bir kreme ihtiyacım vardı, yine Kiehl's mağazasına uğradım. Bana Ultra Light Daily UV Defense (Spf 50 PA+++) yüksek korumayı önerdiler. Ben de yaz boyunca evden çıkmadan önce makyajımın altına uyguladım. Hatta gündüz nemlendiricisi kullanmadım bile, gayet memnundum. Yatıştırıcı özelliği de var. Diğer koruma kremlerine oranla pahalı olması dışında bir sorunum yoktu:)

Bir diğer toparlayıcı üründen bahsetmek istiyorum. Precision Lifting&Pore Tightening Concentrate. Bunu yanlış hatırlamıyorsam yüzümü düğün öncesi acil toparlayacak bir ürün istediğim için hediye olarak vermişlerdi ve çok memnun kalmıştım.

Bir diğer hediye ürün Dailiy Reviving Concentrate. Ben Kiehl's'in bu konsantre ürünlerini seviyorum. Birden yenilendiğimi hissettiriyorlar. Bu da onaran ve yorgunluk belirtilerini yok eden ürünlerdendi.

En sevdiğim ürünü sona sakladım. Clearly Corrective Dark Circle Perfector SPF 30. Göz çevresindeki koyulukları iyileştiren ve aydınlık veren bir ürün. Şeffaf değil, göz altı kapatıcısı gibi bir yapısı var, o yüzden ben bu ürünü makyaj altına uygulayıp başka bir kapatıcı kullanmıyorum. Tampon hareketlerle uygulanırsa mükemmel sonuç elde ediyorsunuz. Kesinlikle öneriyorum.

Bunlar dışında eşime hediye ettikleri traş sonrası yatıştırıcılar ve kremler var. O henüz parasına kıyıp orijinal boylarını almadı ama her fırsatta bu ürünlere bayıldığını söylüyor, gayet memnun kaldı.

Kiehl's ile ilgili benim ürün deneyimler böyle. Gayet memnun kaldığım ve ikinci, üçüncü kutularını aldığım ürünlerimle yoluma devam ediyorum. Sormak istediğiniz sorular olursa veya sizin de deneyimleriniz varsa yorum kısmına bırakabilirsiniz. Umarım faydalı olmuştur.

Diğer Kiehl's ürünlerini incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Güzel ve ışıl ışıl bir gün olsun, sevgiler.

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

4 yorum

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Kiehls ürünlerini görünce hemen okumak istedim. Çok güzel ürünleri var gerçekten. 7 ay kadar önce tanıştım, sizin gibi nem testi yaptılar. Ve cildime uygun ürünler verdiler. Gerçekten çok çok iyi geldi, göz altı kremi efsane, çok da uzun dayanıyor. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların için çok teşekkür ederim, umarım faydalı olmuştur:)
      Sevgiler.

      Sil
  2. cilt bakımı konusunda çok güzel bir makale.

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0