7 Şubat 2014

Sevgi En Güzel Hediye!



Merhaba,
Özel ve önemli günlerde hediye almak ve vermek hepimizi mutlu ediyor. Ben de yaklaşan Sevgililer Günü için bir fikirle geldim.
Amacı lösemili ve kan hastası çocukların, sağlık ve eğitim başta olmak üzere her türlü ihtiyaçlarının sağlanmasına yardımcı olmak, bunun yanı sıra, kalıtsal ve edinsel kan hastalıkları konusunda ulusal düzeyde tedavi, eğitim ve araştırma kurumları kurmak ve işletmek olan LÖSEV, gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerde, gelir elde etmenin yanı sıra, lösemi hastalığını tanıtmayı, lösemili çocukların ve ailelerinin sıkıntılarını topluma aktarmayı ve bu vesileyle toplumu bilinçlendirmeyi amaçlamakta olan bir vakıf.
Ben de naçizane bir gönüllüsü olarak, yaklaşan Sevgililer Günü için sevdiklerinize alacağınız hediyelerin hem daha anlamlı hem de faydalı olması için paylaşmak istedim. LÖSEV'in çalışmalarına katkı sağlamak için çalışan bir dükkan var. Ispanak.com ya da Lösev Dükkan olarak tanıdığımız bu internet sitesinde, iyileşen genç arkadaşlarımızın ve annelerin emeği olan ürünler satılıyor.
Siz de Sevgililer Günü'nde sevgilinize özel ve anlamlı hediyeler vermek için, http://www.lsvdukkan.com/97-sevgililer-günü adresinden sipariş verebilirsiniz.
Sevgililer Gününüz Kutlu Mutlu Olsun!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

  1. Ne duyarli bir davranis, kutlarim sizi ve elbette verdiginiz linki ziyaret edicegim.. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0